A nemzeti eredetet kommunikáló élelmiszervédjegyek szerepe a magyar fogyasztók sajtvásárlási döntéseiben

Mucha, László (2024) A nemzeti eredetet kommunikáló élelmiszervédjegyek szerepe a magyar fogyasztók sajtvásárlási döntéseiben. UNSPECIFIED thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. DOI: 10.54598/004440.

[thumbnail of Értekezés]
Preview
Text (Értekezés)
D6WXYG-DHK-VEDES-JELENTKEZES-2024-0711-1-Mucha.Laszlo_ertekezes_DOI.pdf - Published Version

Download (6MB) | Preview
[thumbnail of Magyar nyelvű tézis]
Preview
Text (Magyar nyelvű tézis)
D6WXYG-DHK-VEDES-JELENTKEZES-2024-0711-2-Mucha.Laszlo_tezis_DOI.pdf - Published Version

Download (612kB) | Preview
[thumbnail of Angol nyelvű tézis]
Preview
Text (Angol nyelvű tézis)
D6WXYG-DHK-VEDES-JELENTKEZES-2024-0711-3-Mucha.Laszlo_thesis_DOI.pdf - Published Version

Download (472kB) | Preview
Item Type: Thesis
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Depositing User: Phd repozitórium Admin
Date Deposited: 06 Sep 2024 07:37
Last Modified: 06 Sep 2024 07:37
Official URL: https://doi.org/10.54598/004440
URI: https://phd.mater.uni-mate.hu/id/eprint/302

Actions (login required)

View Item
View Item