Mucha, László (2024) A nemzeti eredetet kommunikáló élelmiszervédjegyek szerepe a magyar fogyasztók sajtvásárlási döntéseiben. PhD thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. DOI: 10.54598/004440.
Preview
D6WXYG-DHK-VEDES-JELENTKEZES-2024-0711-1-Mucha.Laszlo_ertekezes_DOI.pdf - Published Version
Download (6MB) | Preview
Preview
D6WXYG-DHK-VEDES-JELENTKEZES-2024-0711-2-Mucha.Laszlo_tezis_DOI.pdf - Published Version
Download (612kB) | Preview
Preview
D6WXYG-DHK-VEDES-JELENTKEZES-2024-0711-3-Mucha.Laszlo_thesis_DOI.pdf - Published Version
Download (472kB) | Preview
| Item Type: | Thesis | 
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) | 
| Depositing User: | Phd repozitórium Admin | 
| Date Deposited: | 06 Sep 2024 07:37 | 
| Last Modified: | 28 Oct 2025 15:17 | 
| Official URL: | https://doi.org/10.54598/004440 | 
| ['eprint_fieldname_mtmt_pub_id' not defined]: | 35422257 | 
| URI: | https://phd.mater.uni-mate.hu/id/eprint/302 | 


